Ahad, 17 April 2011

AKU BENCI BLOG NIE!!!

Assalamualaikum..

Pepagi ni mood berblogwalking la pulak. Tetiba tengah jalan2 tu adalah nampak satu blog tu buat aku BENCI sesangat!  Korang nak tau blog sape??? Blog ni haa...

>
>
>
>
>

! ❀✿ MISS LIBRARIAN ✿❀ !

Blog ni lah yang buat aku benci tu...

Hehehe...bukan benci apa.. BenCINTAAAAAA...

Aku pun teringin gak nak masuk bloglist  Maera ni.. sesapa nak join klik la aje kat banner tu..

Kalau nak join cepat2 sikit! Tarikh expired 20hb April 2011..sharp on 12 tghari!..

Moral of the story... tak baek benci2 orang.. lagi2 dia tak cari pasal dengan kita.. hehehe...

4 ulasan:

teratai berkata...

pandai buat 'tajuk' gempar,tp no problemlah utk suka2!

{ finieViolet} berkata...

teratai..thanks dtg komen2..

haah..tuan punya blog tu yg buat mcm tu..jadi kite ikut jelah.. x baik benci2 org ni..

teratai berkata...

betul3,berkawan ok!

MamaEma berkata...

jangan ada benci...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...