Selasa, 15 Mac 2011

Segmen terbaru... BEN ASHAARI: BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

BANNER BEN ASHAARI

Assalamualaikum..

Hari-hari Encek Ben Ashaari asyik buat segmen jer kan.. beliau ni banyak betul idea la..heran aku.. Aku pun ada idea gak..tapi masalahnya bila aku mula jer sentuh kibod nih..tah mana terabur idea2 tu... Pelik..
Sesiapa nak join silalah klik banner tu..

Sila ceritakan latar belakang anda ..


~ aku berasal daripada Batu Pahat, Johor. Masih lagi mempunyai ayah dan ibu, aku anak sulung daripada 6 beradik. Dahulunya aku seorang yang bekerjaya, tapi selepas setahun berkahwin dan kemudian disahkan mengandung aku meletakkan jawatan dan mengikut Encek Hubby ku berpindah ke Kulaijaya. Sekarang aku menetap di Kulaifornia dan tinggal bersama-sama ibu mertuaku. 


Profesion anda sekarang ?


~ profesion aku sekarang ialah surirumah sepenuh masa. 


Blog favourite anda..kenapa


Sebenarnya banyak blog yang aku suka.. tapi kalau blog ni memang hari-hari aku tunggu entry terkini beliau.. 


~ blog Ben Ashaari
~ blog model 80an (mak hanis zalikha)
~ hanis zalikha
~ obiefiend (FOA)
~ blog nadia byu
~ fatin liyana
~ melur jelita
~ cik mat gebu
~ mummy red
  
sekadar menyebut beberapa buah blog tu..tapiiii..ada banyak lagi.. 


kenapa?  


~ suka baca blog orang famous..boleh buat inspirasi kpd saya blogger newbie nie..




Blog yang anda tak suka nak masuk.. kenapa?


~ aku tak suka blog yang cerita pasal politik. Tak layanlah... 


Impian anda terhadap blog anda..


~ Impian tu memanglah nak famous..ye tak...ekekeke..tapi aku boleh berangan jer lah. Nak update pun malas camana nak maju, nak famous, nak dapat trafik tinggi. Ni nasib Encek Ben rajin buat segmen... Pastu best2 pulak baru rasa semangat nak majukan blog ni. 


Dah siap.. legaaaa...


17 ulasan:

Unknown berkata...

salam kenalan dr awek ganu

rinn kechiik berkata...

hye singgah dari segmen Abg ben..

missbby berkata...

salam kenal dan salam ziarah..:)

ftdanisha berkata...

hi..slm ziarah kembali..thnx sudi dtg blog sy..dr perka terbang ke johor..erm..best dok ngan mentua?okla tu kan

cik husna berkata...

salam terjah balik :)

Unknown berkata...

ooh org johor..kami kelate

ewanrani berkata...

ewanrani jugak blogger johor..
mari blogger johor kite bergabung..hehe

http://ewanrani.blogspot.com/

Mohamadjahn berkata...

salam,

saya membalas kunjungan cik ke blog saya tadi...

terima kasih kerana membaca...

saya foolow cik, kalau tidka keberatan... sudi-sudilah follow blog saya...

wassalam

nadiem sharmz berkata...

salam...dtg melawat dr BA punye segmen..jom jengok cni lak--- >

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

fRaMe+LenSeS berkata...

Assalamualaikum.. aii.. Nadh orang utagha la.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

NiSha berkata...

hye,,
santai dari blog abg ben.. kita owang Johor gak ni..
http://heandsheloves.blogspot.com
>NiSha<

fashah84 berkata...

salam ziarah...

salam perkenalan dr sy..

Osman berkata...

blogger Pahang dtg singgah :D

man yusoef berkata...

Yeah! lagi sorg blogger Batu Pahat! geng...hehe

yayalya berkata...

saya bloggger dr johor no.32

singgah dr segmen abg ben :)

Kei Seichi berkata...

salam perkenalan dari orang melaka...
datang dari belog abg ben...
jemput la singgah ye...=)

http://geekzster.blogspot.com/

Prince berkata...

slamt berknalan..
prince blogger kl...
lau sudi jengukla blog sy yg buruk n newbiee ni ye...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...