Sabtu, 30 April 2011

Simple je..tapi aku suka..~ The Royal Wedding ~

Assalamualaikum..

Aku ni kira dah tertinggal keretapi nak update kisah perkahwinan diraja ni. Satu dunia heboh dan tak sabar nak tengok upacara perkahwinan The Duke and The Duchess Of Cambridge yang bersiaran langsung dari kaca tv masing2, kalau ada Astro dapat tgk kat channel TLC tadi. Aku blogwalking mana2 blog semua citer pasal ni.
Tapi kan tetiba hati aku jadi sayu sikit bila terpandang muka Prince William tu sebab teringat mendiang bondanya Princess Diana, kalaulah bondanya masih hidup pasti dia gembira..Tapi masa upacara perkahwinan Lady Diana dulu, aku masih baby lagi tak taulah macam mana meriahnya perkahwinan Princess Diana dan Prince Charles pada masa tu. Tapi orang kata lagi meriah dari perkahwinan Prince Williams ni..

Dress pengantin Kate sangat cantik pada aku, simple yet elegant. Aku pasti lepas ni adalah artis-artis Malaysia atau selebriti yang akan buat dress pengantin macam Kate pakai. Aku memang minatlah dress tu, kalaulah aku lum kawin, mesti aku nak buat baju pengantin sebijik macam dress Kate. Nampak sopan kan, kalau sekali tengok macam baju kebaya pun ada kan...lawa sangat lah..dengan kain lace yang sungguh cantik tu. Awww..perfect sangat-sangat!


Britains Prince William and Catherine, Duchess ...Britains Catherine Duchess of Cambridge ...Britains Prince William and his wife Catherine, ...


Gambar ni aku tangkap sendiri, yang lain kat atas tu ehsan je..


Happily Ever After!

2 ulasan:

nur easy berkata...

hehe.. nanti anniv ke 10 bleh la pkai gaun lg..;)

{ finieViolet} berkata...

eize: InsyaAllah..tu pun kalo Encek Hubby x kata aku buang tebiat.. tp masa tu dah x in la dress mcm Pu3 Kate nie kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...