Isnin, 18 April 2011

Contest Mata Paling Kebabom!!!

Assalamualaikum..

Hehehe..cam biasalah kegemaran aku adalah join contest kan, segmen kan, giveaway kan...teeheee.. Kali ni aku nak join lagi.. aku tak kisah lah menang ke tak, janji aku suka.. Hahaha.. (ketawa bertanduk) hahahaha!!

Kali ni aku nak mempertaruhkan mata aku.. ngee~~ buleh gitu??



Contest ini dianjurkan oleh Farzana Farzanto.. amat menarik contest ini, sebab pemenang akan dipilih berdasarkan berapa banyak LIKE korang dapat kat Facebook.. Penganjur akan upload gambar ini ke Facebook Lens Mania. Tapi kena LIKE page tu dulu yer..Click Sini.. Sesapa yang berminat dengan kerlingan mata korang (termasuk mata aku) dan dapat LIKE paling banyak dikira pemenang. Ni aku taip sikit je penerangan contest ni nak tau lebih details sila lah klik BANNER  awek omputeh tu .. segala terma dan syarat ada diblog beliau.

Inilah mata yang akan aku pertandingkan..aku letak 2 keping..(untuk pengetahuan pihak penganjur nak 1 keping saje yer..ni aku memandai2 letak 2.. aku nak enterframe Najla sekali...)





okeh.. done! pihak penganjur..pilihlah yang mana satu...n LIKE2 lah mata aii nih..hehehe..

aku nak tag....

AnisMelon

AtieSerina

Fienaz

Okeh segala syarat2 sudah siap.. tarikh tutup contest till 17 MAY 2011..

4 ulasan:

atieserina berkata...

tenkiu 4 tagging me.. ^_^
oke ade mse nt sy join contest ni..

yg psl says tu oke kan..
alhamdulillah rezki tu.. =)

anismelon berkata...

tenks yup tag anis..mate xcun..cene neh..weee...t anis jon yup kalo ade time..gud luck..:)

Shafynnaz Roslan berkata...

hai...thankz tag penaz....penaz tak kisah...suke gak join contest2x nie...hehe...gud luck yer..(^_^)

{ finieViolet} berkata...

wahai rakan2 yang ku sudah tagged..terima kasih bg feedback yer.. love u guys!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...