Isnin, 1 November 2010

Joker Pun Tau Pakai Lipstick Nakk...

Salam..


Silalah tengok gambar-gambar anak dara aku ni.. habis lipstick aku dikerjakannya, mana dia jumpa pun aku tak tau...mungkin dia selongkar drawer solek tu kot. Pandai pulak letak lipstick tu kat bibir...Aku tak pernah ngajo dia solek pun..tapi dia tengok aku solek selalulah...hihi.. Tu dia dok praktis tu kot.. Sukatilah ko nakkk..janji bahagia..


 Tau je dia kat mana nak pakaikan lipstick..


ececehh...:)


 Muka serius la cik kak...


 Dah kantoi dengan ibu...seganla konon..ihikkk...


Aiyakkk!!! Look! what was happened wtih my lipstick??


  Pehh..tak puashati tu nak tenyeh lagi..


 Haa..kan dah patah....haiyokk..mcmana nak sambung?..


 Tengah nak sambung balik...ihh..ihh...


Yeay!! Ibu!!..adik dah sambung balik!!!...yeay!


Hasil mekap artist profesional....


Oke...oke..final touch... ihikk..ihikk..


Amacam???  Cun tak saya?? ihikk..ihikk




4 ulasan:

Wina Momma Kira berkata...

cun la Najla..sayang, anak lelaki aunty belum lahir lagi..kalau dia nampak mesti tergoda heheheee

Kira pun suka sangat usik meja solek tp yang dia aim cuma bedak aje..lipstik mama dia selamat :-)

{ finie } berkata...

thanks wina..sudi singgah blog sy..

Kira suka bedak je.:)tapi Najla suka semua mekap..toner pun dia nak apply kat muka dia..betul2 perempuan la dia ni..

misza berkata...

xpe la dia tau nak conteng kat mana. anak saya dulu tak cukup muka dia, dinding pun dia pakaikan lipstik.

atulhani berkata...

kwang kwang... lawak giler... comel betul pakai lipstip camtu.. apa kata dia cuba pakaikan kat mummy dia ehehehhehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...