Selasa, 2 November 2010

..Alahaiiii..anak omak..:) ♥♥♥

Salam


Entri hari ni adalah sambungan dari kisah semalam pasal si Najla mengerjakan lipstick aku sampai patah tu.. Tapi ni gambar bila dia dah di'makeover'kan oleh adik aku masa hari raya puasa lepas... Tu pun sebab dia nampak aku tengah kemas-kemas handbag, nampak pulak beg mekap aku , apalagi mulalah merengek2 dia suruh buka zip beg mekap tu nak mintak solek. Mungkin perangai dia yang suka solek ni ada kena mengena dengan tabiat aku masa mengandungkan dia dulu kot, sebab  dulu time mengandungkan Najla, aku ni suka sangat menyolek anak sedara belah hubby, si Umi tu..yang si Umi ni pun makin sukahati la bila aku menyolek muka dia..tu yang habit tu turun kat anak aku ni haa.. Haii..macam nilah ada anak perempuan, kan.. Jangan nanti dah besar tau nak solek aje...haru jugak aku, kalau nak jadi make up artist pun harap-harap jadilah make up artist yang sukses.. Yang penting pelajaran mesti number 1 yer, sayang anak ibu... Mudah2an, Aminnnn...


Wawahh..eyeshadow kaler biru gitu!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...