Rabu, 15 Oktober 2014

Assalamualaikum..

Woahhh... bertahun-tahun tak hadpet satu benda pun dalam blog ni... ada kucing beranak, lipas. sarang lelabah...sawang jangan cakap lah... melekat-lekat kena kat  muka aku ni... Sikit punya lama tak masuk sini.. rinduuu sangat kat awak blog!!!

Anak nombor 2 aku dah nak masuk setahun esok pun. See.. lama kan..lama giler x tulis. Mulai saat ini aku nak cuba-cuba aktifkan semula blog aku yang tak pemes ni.  Aku tak idea apa pun nak taip apa.. walaupun banyak nak taip.. macam-nacam kisah  jadi kat aku sebenarnya. Tapiiiiiiiiiiii... kemalasan melanda.  Kalau dah malas... memanglah tak dapek nak nolong ye dak.

Akan datang ni aku nak cuba bangkit dari kemalasan dan nak jadi rajin macam dulu. Harapan aku jangan on-off la semangat ni. Chaiyok! chaiyok untuk diri sendirik!! weehuuu..!!!


                                        tengok la.. dari sorang.. dah jadi 2 orang dah anak aku..  :)

notakaki: nak tebas lalang2 kat tepi umah sat..:)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...