Jumaat, 9 Mac 2012

Kemalasan dan Keboringan

Assalamualaikum...

Ni kalau rumah, dah lama ada langsuir tumpang sewa ni... tah2 nak beli terus...Hahaha!!.. Lamanye tak tulis belog.. malas sangat2 dan boring sebab komputer ni dah jadi milik si anak dara aku tu.. Asik2 dia je yang nk conquer.. hari2 nak tengok youtube.. pingu lah, mickey mouse lah... macam2 lah kerenah dia.. sampai tahap aku terpaksa matikan wi-fi biar dia tak nampak lampu wi-fi tu berkedip2 nyala.. Isshh..budak kecik ni bukan boleh di tipu2 macam tu je tau.. dia tau je... Dia tak kisah kalo pc on, tapi janganlah nampak wi-fi tu terpasang, dia tau time tu internet on.. Haiii... dah jadi computer geek dah.. benda aku tak ajar pun boleh tau.. dari startkan pc sampailah shutdown.. Ada ke budak umo 2 tahun 8 bulan macam nie? Aku masa kecik2 jangankan pc, mesin taip pun tak ade.. Nampak mesin taip makcik aku pun aku dah jakun. Haiii.. lah anak, mudah2an cerdik lah macam Steve Job ke, Bill Gates ke... Ni aku tetibe taip belog pun sebab ambik kesempatan dia tengah tido.. kalau tak.... sehari suntuk tak ingat makan, tak ingat tido nak duduk je depan pc ni haa... Nak bukak 'yuyub'(youtube) nk bukak 'pebuk' ibu, facebook aku ler tu dia nak hack.. kang nanti dia taip tah hape2.. hehehe.. Selalu jugak kawan aku komen aku taip huruf pelik.. tu tak lain dan tak bukan keje si budak kecik tulah... hehehehehe... 
Ingatkan si ayahnye pahamla kalo pc berkongsi dua haruslah dibelikan yang lagi sorang lagi sejibik pc ke, tablet ke, laptop ke atau netbook ke...tapi si Encek Hubby x layan pun, dia kata tunggu pc ni jahanam baru boleh difikir2kan... hampeh je.. seb la aku makai blackberry atleast leh la tau perkembangan dunia sikit... Ahh..malaslah nak harap duit orang, nanti nak beli sendiri je.. beli iPad ke... hehehehe...very the verangan aii... :)

Ni dia budak kecik yang sebok sangat tu... siap pakai tudung bagai...

Muka dia mcm bagoosss sangat khen.. Ceh.. cer tengok tangan dia tu ...hehehehe

Hah!! ko, siap baring lagi.. masa ni tenet lembab sbb makai berokben, jadi main angry birds jelah...

Ni lak.. aksi akrobatik ke tah hape tah... selalu gak dia tergolek dari kerusi tu.. hehehe..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...