Rabu, 11 Mei 2011

Tembak Isteri Miang

Polis berang tembak kereta isteri bawa kekasih

2011/05/11

KOTA KINABALU: Akibat terlalu marah selepas melihat isterinya menaiki kereta dengan seorang lelaki, seorang anggota Pasukan Gerakan Am (PGA) dipercayai melepaskan sekurang-kurangnya dua das tembakan ke arah kereta berkenaan, di Kilometer 25, Jalan Kota Kinabalu-Papar, di Kinarut, dekat sini, pagi semalam. 


Dalam kejadian kira-kira jam 7 pagi itu, anggota polis berpangkat lans koperal berusia 30-an itu dipercayai melepaskan tembakan dengan menggunakan pistol dan mengenai badan kereta itu.

Bagaimanapun, isterinya berusia lewat 20-an dan lelaki, dipercayai teman lelaki isterinya yang juga anggota PGA bertugas di Tawau tidak cedera.

Sebelum kejadian, suspek dipercayai menaiki motosikal dalam perjalanan pulang dari Markas PGA di Kinarut selepas selesai bertugas syif malam. 

Ketika melalui jalan berkenaan, suspek dipercayai terserempak dengan isterinya yang memandu kereta Proton Waja bersama lelaki terbabit yang duduk di tempat duduk bahagian depan. 

Suspek kemudian membuat pusingan ‘U’ dan mengejar kereta berkenaan sebelum dipercayai mengarahkan isterinya memberhentikan kereta. 








Bagaimanapun, isteri suspek memecut kereta ke arah bandar raya ini, menyebabkan suspek berang lalu mengejarnya sebelum dipercayai melepaskan sekurang-kurangnya dua das tembakan. 
Isterinya kemudian memandu ke Balai Polis Kinarut, sebelum membuat laporan polis. Tidak lama selepas itu, suspek turut tiba di balai polis berkenaan untuk membuat laporan polis sebelum menyerah diri. 

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Sabah, Senior Asisten Komisioner Omar Mammah, berkata polis merampas sepucuk pistol dipercayai digunakan suspek untuk melepaskan tembakan dan menahan suspek.


Footnote: Memang harus ditembak dengan senapang gajah isterinya itu..hua..hua..Apa2 hal byk bersabar, setiap perbuatan ada balasan..Kenapa akhir2 ni banyak sangat kes isteri yang curang?? 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...