Jumaat, 1 April 2011

Ouh Ouh Waa! : First Giveaway

Assalamualaikum..

Dah lama aku tak menjoinkan diri untuk sebarang contest/giveaway.. ni nak mula lagi la nih..



Giveaway kali ni dari blog Ouh Ouh Waa! dia buat giveaway bertujuan nak share pendapat berkongsi kisah kehidupan, berkongsi tips kecantikan dan juga  mencari kenalan seperblogan katanya... hurmm..nice kan..

sila klik untuk TERMA N SYARAT

So, inilah wajah aku bila nak berjalan-jalan.. mekap simple jer..cuma bubuh eyeliner kat mata, kalau ada mood barulah touch up lebih sikit nak lagi daring pakai la cosmetic contact lens..tapi xdelah pakai kaler yang nmpk x ori, biasa pakai yang nampak Asian Look jer.. Brown or Grey..

Bab skincare, aku pakai yang murah dan most available kat kedai jer..
Aku guna set Safi Rania Gold untuk skincare. Mekap pulak campur-campur..ada Maybelline, L'oreal, Avon dan bedak two way cake dari Cosway (Miyami).
Suplement untuk kecantikan aku makan collagen , Kapsul Minyak Ikan Scott's Emulsion dan produk Giffarine.


Cepat2lah sesapa yang nak join..due date till 15 April 2011 nie.. hurry!

2 ulasan:

AZ.WA berkata...

salam perkenalan :) terima kasih sbb join ! u pakai miyami? ramai kate produk tu bagus. ok tak? teringin nak cuba :)

{ finieViolet} berkata...

salam perkenalan..

tuan penganjur dah dtg jenguk blog kite la..ahahaha..segan..
bedak miyami mmg bagus.. muka x bercapuk.. tahan lama pulak tu.. yg suggested pun mak andam masa pengantin dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...