Khamis, 10 Februari 2011

jijik giler! nafsu serakah si atuk tua

Aku tengah iron baju, then sambil iron layan Buletin Utama..pastu tengok kes seorang datuk sanggup merogol cucunya yang berumur 10 tahun. Yang paling jijik tu dia rogol kanak-kanak tu kat kandang lembu. Waduhh!! apa nak jadi nie.. atuk rakus tu berumur 89 tahun!... gila arh! umur macam tu pun nafsu tak leh kawal... semakin lama aku jadi takut dengan nafsu seorang lelaki. Patutnya umur macam tu sedang-sedang elok beramal ibadat. Betul2 tak reti bersyukur dengan umur yang Allah bagi. Dapat hidup umur sampai 89 tahun tu kira bersyukur apa. Nabi Muhammad S.A.W pun wafat umur 63 tahun. So, sebagai manusia biasa ni kita dapat hidup sampai lebih dari usia kewafatan Nabi Muhammad S.A.W sepatutnya bersyukur kerana umur  kita dipanjangkan Allah. Ini tidak umur sebegitu disia-siakan dengan merogol cucu!... Nauzubillah.. Manakah pergi iman atuk itu. Pakai kopiah bagai..kira baik apa pihak Buletin Utama kasi blur muka atuk tu. Tak paham kerakusan nafsu manusia sekarang ni.ikut benar hasutan syaitan laknatullah.
Mintak dijauhkanlah perkara macam ni jadi kat diri, keluarga,sanak saudara,jiran tetangga,sahabat dan umat muslimin muslimat sekelian alam.

4 ulasan:

Princess Nur berkata...

Astaghfirullah..apa nak jadi dgn manusia skrg..

Princess Nur berkata...

bila syaitan sudah menguasai diri..tak tau iman ke mana..agama ke mana..

{ finieViolet} berkata...

princess nur; jijik betul bile tgk buletin utama mlm tadi..kekadang kesian tgk warga tua ni..tapi kalo warga tua pun nafsu mcm setan, jadi jijik..benci..

KELI OH KELI berkata...

dalam kelompok haiwan..tiada kulihat manusia...

dalam kumpulan manusia...selalu kulihat haiwan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...