Rabu, 26 Januari 2011

Sapa Tiru Sapa Ni?

Salam...

Hujan turun tak henti-henti hari ni dari awal pagi tadi.. nak tido, tak boleh lelap.. Tetiba aku ketawa sendiri sebab teringat satu teka teki yang aku dapat dari Majalah Ujang keluaran tahun 1995..masa tu aku budak lagi..masih sekolah lagi.. nak tau apa teka teki tu?? Hehehe..




APAKAH PERSAMAAN ANTARA ORKES NIRWANA DAN KUMPULAN NIRVANA?





VS

Nirvana


Kalau korang lihat.. mereka mempunyai nama band yang lebih kurang sama, title album pun sama..

Orkes Nirwana ~ Tak Mengapa

Kumpulan Nirvana ~ Nevermind

Haha... Kurt Cobain la yang tiru kot... Orkes Nirwana zaman pop yeh yeh tahun 60`an, Nirvana lak genre grunge masa zaman 90`an... terbaik laa...

2 ulasan:

Zyash berkata...

Memang terbaik la...hehe..x sangka...kebetulan ne kot...

Farhana Kadir Rahim berkata...

LOL...lawak sgt ok..tak perasan pon selame ni..huahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...