Ahad, 14 Mac 2010

Bila terasa rindu...


Pikcaz Pengantin Along yang aku kopipes dari facebooknyer...jgn marah yer Along..kih3..

Rindunyer aku kat blog aku nih... seminggu bagai sebulan lamanyer x menulis untuk entry dlm blog nih.. Selalu kalo aku balik umah mama aku entry guna mobile web jer...tapi nape tah, xleh bukak pulak blog guna mobile web tu.. Aku balik Pt Raja aritu pun sebab nak pegi majlis pengantin adik sepupu aku si Along tu.. Meriah sungguh majlis kenduri kawin tu..dapatlah aku dan kaum2 kerabat,sepupu-sepapat aku berjumpa..yang tak bestnyer...si Najla membuat hal, asik nak bekepit aje ngan ibu dia nih..asik nk merengek aje. dahlah rimas,panas..dugaan betul..
Siap majlis, mak ngah suh semua adik beradik ngan sedara mara menapau(hahaha....bungkus la..) segala baki lauk pauk,kuih-muih yang ada..aku ngan mama pun menapau la segala-mala lauk2 yang ada..sedap tau lauk kenduri pengantin tu.. Penuh bonet keta tu.. tu lum campur orang kirim lagi..dalam keta bau nasi beriyani dan paling kaw2 bau kambing...ada lauk kambing tau, tapi aku x pasti masak ape kambing tu,.. aku bedal aje tau..hihihi..
Kepada Along dan suami aku ucapkan Selamat Pengantin Baru,semoga kekal ke akhir hayat..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...