Khamis, 16 Jun 2011

Debaran Untuk Hari Esok...

Assalamualaikum..

Esok adalah hari anniversary pekahwinan aku dan suami. Diam x diam, sudah 4 tahun aku tidur sebilik, sekatil, seselimut, sebantal dengan Encek Hubby. Kami saling mengenali pun dah lebih 16 tahun, kami bercinta selepas habis sekolah hampir 5 tahun. Dalam pada masa tu macam2 dugaan aku harungi bersama2nya.
Alamak..x boleh nak citer panjang2 untuk entry kali ni, sbb belum tiba masa lagi.. nanti aku story-mori lagi kisah kronologi percintaan aku dan Encek Hubby..x seprais la kan..hehehe
 Persiapan untuk mensepraiskan dia sudah ku atur..cuma ada satu hadiah ni belum tiba2 lagi.. Mintak2 la hari ni atau selewat2nya esok petang sampai.. Kalo x sampai tak berapa menjadilah suprise aku untuk Encek Hubby esok..

3 ulasan:

nur easy berkata...

alhamdulillah.. happy anniversary fnie n hb ;)

Gen2Merah berkata...

wow romantiknya... selamat hari Ulangtahun yaa...
salam ukhuwah salam kunjung mengunjung

Seri berkata...

happy anniversary. bercintalah sampai syurga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...