Jumaat, 4 Mac 2011

Melur Jelita Datang... Jeng..Jeng..Jeng!

Assalamualaikum..

Tadi kat fb kak Laili a.k.a Melur Jelita mengetag aku. Dia jemput join segmen kat blog kelolaan dia lewat tghari td. Mestilah aku nak join kan. Aku senang sangat dengan kak Laili a.k.a Melur Jelita ni. Walaupun kami tak pernah bersua muka, tapi macam dah kenal lama je kalo dok komen2 kat fb tu. Dia ni sangat mesra alam. Hehehe...
Kemarin dia ada promote blog aku. Aisehh!! segan sangat. Ada juga insan yang sangat baik hati dok promote blog aku yang tah hape2 nih. Terima Kasih kak Laili a.k.a Melur Jelita!

Meh! jom join segmen review blog dari kak Melur Jelita..
 dibawah ni adalah terma dan syarat menyertainya..aku kopipes jer..hehehe


1. Letak header Melurjelita.com atau banner Melurjelita.com.
Lagi bagus kalau letak di side bar blog anda.
2. Tajuknya MELUR JELITA DATANG…JENG JENG JENG!
3. Kalau dah buat atau nak sertai segmen ini…tinggalkan komen dan link anda di entry ini ya.
Tinggalkan di sini ya. jangan di entry lain atau di shoutbox…saya geget nanti..hehehe
4. terbuka kepada semua bloggers, Jelitawans atau Mr Jelitawans
5. Tarikh tutup 15 mac 2011




Harum sungguh si Melur Jelita ni... hehehe..ayat bodek please...:)

2 ulasan:

Melur Jelita berkata...

Oh plizzzzz....he he he

Sori Finie Jelita..ada perubahan sikit syaratnya tetapi tak apa, akak terima je..akak ni kan baekkkkkk...

Ok tunggu ya..nanti akak review ur blog.

Terimakasih sudi join. sayang diaaaaa..muahsssssss

Sue Saari berkata...

datang BW + follow dari segmen Melur jelita.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...