Khamis, 17 Jun 2010

Happy Anniversary to my marriage...:)






Salam..dear my bloggy, hari ni aku bangun dengan perasaan yang sangat2 happy..

kenapa??

sebab hari ni aku dan asben terchenta ku menyambut ulangtahun perkahwinan kami ke 3 tahun..
Alhamdullilah akhirnya perkahwinan ini menginjak lagi kesetahun..dan begitulah aku harap sehingga selama2nyer..kata org tu hingga hujung nyawa.. Aku ni bukan pandai nak bermadah2 dan menjiwang sgt..sikit ade ler..sbb kalo aku tulis jiwang2 sgt nanti bile aku baca lagi sekali lain kali aku jadi segan sendiri..aku kan sempoi..hehehe.

Tapi mlm tadi aku dah bisik kat telinga asben aku wish kat dia anniv. kami nih.. aku tanya dia, ingat tak tarikh hari ni berapa haribulan..dia kata dia ingat... tapi tarikh dia lupa..kompius katanyer.. Kalo aku bab2 tarikh penting aku mmg set dlm kepala..tak kire lah ape pon, even tarikh mula2 kawan baik aku dtg period aku pun aku leh ingat.. hehehe..
Takpelah aku x kecik ati pun kalo asben aku x ingat..sebab mmg lelaki kebanyakannyer mmg susah nak ingat tarikh mcm tu..dia ingat bulan pun jadilah..

Hadiah?

Aku mmg ngaku lah aku jarang dapat present dari asben aku.. aku pun x kisah..cuma kekdg tu ade lah ngengada tanya nape x bg hadiah..dia ckp bajet x cukup..hehehehe.. tp aku no hal la..cuma masa birthday aku bln 2 lepas, tah hangin ape dia bg present nset ngan hadiahkn kek kegemaran aku.. tak mintak pun..rasa surprised jer.. nway tima kaceh cyg.. Tahun lepas punye anniv. aku bersalinkan Najla, dan dalam pantang, so x delah mkn2 kek.. Kire kelahiran Najla tu hadiah anniv. untuk kami suami isteri la.. :)
Baru tadi sent sms kat asben n wish him lg..dia replied.."thank you Honey"..uuuhhh..terus kemerah2an pipi aku,,sweet sgt rasanyer.. dia jarang tunjukkan kasih sayang dia melalui kata2..tapi aku tau dia sgt sayangkan aku..tapi kekdg tu adelah gak tanya nape susah sgt nk ckp i love u..dia kata perkataan tu x leh keluar selalu..nanti bosan... owwhh..oke, aku paham maksud dia ape.. tapi kekdg aku perlukan kata2 hikmat tu juga. but nevermind la, as long as he love me..

smile an ever lasting smile
a smile can bring you near to me
don't ever let me find you gone
'cause that would bring a tear to me
this world has lost its glory
let's start a brand new story
now my love
you think that I don't even mean
a single word I say

it's only words
and words are all I have
to take your heart away

talk in ever lasting words
and dedicate them all to me
and I will give you all my life
i'm here if you should call to me
you think that I don't even mean
a single word I say

it's only words
and words are all I have
to take your heart away

it's only words
and words are all I have
to take your heart away

da da da da da da da
da da da da da da da da da da
da da da da da da da
da da da da da da da da da da

this world has lost its glory
let's start a brand new story
now my love
you think that I don't even mean
a single word I say

it's only words
and words are all I have
to take your heart away

it's only words
and words are all I have
to take your heart away

it's only words
and words are all I have
to take your heart away

syg this song i dedicate for you.. i love u my sweetheart.. u r my soulmate.. u r daddy to my 'lil daughter.. n u r my everything.. till death do us part...:)

love,

ur naughty wife..:P

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...