Jumaat, 18 Jun 2010

Baby Demam...ibu pun mcm nk demam..x syokla..

towel basah pun dah jadi kering

cian anak ibu demam..lesu n x bermaya..
Salam..

Pagi ni rasa macam tak bermaya nk buat apa2..dah 4 hari aku tido x cukup.. Najla demam...
tp lastnite yang nampak teruk sangat..merengek start kul 3 a.m smpai pagi... aduh!! kesian tgk anak aku tu..badan panas sgt..
Semalam pun panas gak, tapi x mcm td ni.. aku pangku dan dodoikan dia, sambil tu letak towel basah atas kepala.. kool fever mmg x jalan dah..kool fever tu pun dah kering pasal panas sgt badan dia. Kul 4 a.m aku kejutkan asben suh ambikkan ubat kat fridge.. dah makan ubat sejam kemudian aku susukan dia.. then aku letak dia dalam buaian.. x lama dia pun tido.. Lega sikit..aku terlelap jap..pastu aku bangun sembahyang Subuh.. asben aku suh aku tido lagi pastu.. Kul 7 a.m asben bisik kat telinga aku, dia nak g keje..aku bangun n sampai sekarang aku x leh tido.. badan aku pun mcm rasa x sedap lak ni.. aduuhhh.. jgn la aku lak yg demam..lagi haru biru nti...

letih,ngantuk,xde mood..:-

-finie-

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...